Hvor kjøpe laser til hest?

N

Nangilima

Hei.

Jeg er på utkikk etter å kjøpe en laser til bruk på hest.
Har forhørt meg litt rundt med mine behandlingskollegaer, og Er ikke ute etter de dyreste (og sikkert beste) fra irradia og slikt, men en til rundt 5000 kr. Må gjerne gå an å bytte hodet fra rødt til grønt lys. Må være av grei kvalitet, men jeg skjønner at til den prisen holder det jo ikke i år etter år.

Er det noen som vet om nettbutikker i sverige/utlandet som selger slike? Og hvis det er noen som har erfaringer med dem, så kom gjerne med tips og del erfaringer :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
998
Senast: Lobelia
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Så min lille hest er øm i mage muskulaturen, og jeg lurer på å kjøpe en ny gjord til hoppsadelen. Finnes det noe ala Eric Tissant...
Svar
7
· Visningar
562
Senast: MimmiNO
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 312
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp