Hygienanalys av hö

Cattis_E

Trådstartare
Någon som gjort en sådan?

Lite nyfiken på vad ni haft för värden. Mitt hö fick ingen anmärkning och det ligger under gränsvärdena men inte jättemycket på vissa saker.
Däremot vet jag ju inte vad andra hö (torrhö) kan ha för värden, inget hö har nog noll på några av värdena?

Nej, hästarna hostar inte av höet så ingen behöver dra igång med dammkänslighet osv.
Jag gjorde den mer av intresse då jag har en häst som ibland blir en "maghäst" några veckor. I år kom det i samband med byte till vinterhage.
 

Liknande trådar

Hästhantering Min häst har personlighetsförändrats? Varning för långt inlägg Under det dåliga betet 2018 blev min häst på slutet arg när jag gick...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Vinur
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 521
Senast: monster1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 541
Senast: cassiopeja
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 982
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp