Hyper Island

sockerdricka

Trådstartare
Någon som har gått där eller känner någon som har gjort det?

Generella uppfattningar? :)

Nyfiken på att höra allt möjligt!
 
Sv: Hyper Island

En från vår gymnasieskola kom in där och föreläste sedan för oss om hur det var.

Kommer inte ihåg så mycket (många år sen nu) men vet att det är tufft som in i helvete. Å andra sidan är man i princip garanterad toppjobb inom branchen sen.

Extremt svårt att komma in på utbildningen också har jag för mig.
 
Sv: Hyper Island

Jag har en kompis som läste i Karlskrona. Jag har inga detaljer om det man jag tror att hon var nöjd med det.
 
Sv: Hyper Island

Hehe det är en skola :)

Har kommit vidare i ansökningsprocessen med mina arbetsprover så ska dit på lite intervju/övningar i veckan.

Håll tummarna för mig! :nailbiting:
 
Sv: Hyper Island

Oh min kompis går ur Digital Media på Hyper Island nu i juni! Jag har också kommit vidare i ansökningsprocessen! Nervös som ett as! Vad och vart har du sökt? :)
 
Sv: Hyper Island

DM i Karlskrona! Hade precis intervju och creative task över Skype! Nu blir det en lång pirrig väntan!! Hur har det gått för dig?
 
Sv: Hyper Island

Haha tack nu vet jag vad det är i alla fall. Har undrat länge vad det var för någonting, har två barndomskompisar som tydligen gått den utbildningen. Dom är lite i sin egen värld så jag trodde att det var något skämt dom körde med :p
Tyvärr har jag i princip ingen kontakt med dom idag men kan ju säga att det jag hört via kompisar så är det inga dåliga jobb dom har inom sin branch idag
 
Sv: Hyper Island

Hur gick det? Kom du in? Jag blev antagen till mitt förstahandsval! (DM i Karlskrona) Superduperpepp! :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har vi mer psykisk ohälsa i samhället idag, eller har den bara blivit synlig och behandlas? (utgår från västvärlden) Vad tror ni är...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 986
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Jag skulle vilja diskutera läkarstudenter som inte vill vara med på obligatoriska moment under utbildningen pga moraliska, religiösa...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 736
Senast: Madalitso
·
Relationer Hej! Jag är nyfiken på att höra om eran märkligaste dejt ni har varit på :) Jag har varit på några som milt sagt inte riktigt blev som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 648
Senast: Sasse
·
Fritid Vi planerar att dra med familjen (två föräldrar med två vuxna barn) till Island, denna gången med båt. Vi funderar nu på att åka under...
Svar
16
· Visningar
1 070
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp