Hypokondrisk?

lillsmurfagirl

Trådstartare
Först ska jag bara skriva jag ska ringa imorgon till vc..

Men har gått på antibiotika pga bihåleinflammation,kuren tog slut för ca en vecka och en halv vecka sen. Såklart fick jag svampinfektion.. Behandlat med pevaryl. Gjorde misstaget ha sex=blödde efteråt.. Nu är jag konstant kissignödig och lite småont i magen.. Antar det är irriterat? Avvakta?
 
Svampinfektion/torrhet kan göra ont i magen fick jag lära mig den jobbiga vägen men svamp kan även leda till urinvägsinefktion som också kan göra ont.... Men använder nu vagitorier/salva för att återställa PH värdet i underlivet efter pevarylkuren? Det kan vara bra att göra det när man haft svamp
 
Vagitorier kan göra slemhinnorna väldigt sköra, använder inte vagitorier vid svamp av den anledningen, använder duflucan istället som numera finns att köpa recpetfritt, väldigt praktiskt.
Jag har vestibulit och efter att helt kört mina slemhinnor i botten, efter bara fått rådet att använda pevaryl och liknande när jag fick återkommande svampinfektioner blev jag så dålig att det gick 1.5 år innan jag återhämtat mig och kunde ha sex igen.
Det var förmodligen användandet av vagitorier som gjorde att min vestibulit bröt ut på mig.
Så mitt råd är att skippa det helt.
Läs på om vagitorier och vestibulit om du är intresserad, mött så många tjejer som har precis samma historia att berätta hur de gick till när deras vetibulit bröt ut.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vet att jag inte kan få säkra svar här, men kanske någon hint iaf. Fick en smäll mot huvudet i måndags (häst som stegrade och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 041
Senast: MiniLi
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 645
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Har aldrig haft det förut. Var till VC i fredags för genomgång o påfyllning av recept, nämnde då att jag kanske hade UVI eftersom det...
2
Svar
29
· Visningar
2 240
Senast: vallhund
·
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
2 882
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp