Hyr du stall, eller har du eget?

Hyr du stall, eller har du eget?

  • Jag har en häst, i eget stall

  • Jag har en häst, och jag hyr stallplats

  • Jag har flera hästar, i eget stall

  • Jag har flera hästar, och jag hyr stallplats

  • Jag har ingen häst för närvarande :(


Resultat syns endast efter röstning.

kbaryttare

Trådstartare
Hej,

Jag är lite nyfiken på hur många av er som hyr stall, och hur många som har eget?

Ni får jättegärna svara i tråden och berätta om era hästar också.
 
Har ett litet stall med fyra boxar, en för storhäst, två för D-ponny och en för C-ponny. Där huserar i dagsläget en D och en A-ponny.
 
Jag har en ponny, jag har inte tid eller ekonomi för fler. Nu är motivationen på topp så jag hade definitivt orkat med en till, men när motivationen och energin tryter är det skönt att bara ha en som dessutom inte ligger högt i energi utan kan vila lite extra.

Hade nog gillat att ha ett eget stall att bestämma över men jag älskar gemenskapen i stallet och hade saknat den enormt. Jag trivs dessutom bra med att bo i stan och ha medryttare en dag i veckan där jag kan göra allt som inte hinns med.
 
Har eget stall med tre boxar, brukar bara ha mina två egna hästar hemma men har just nu en inackordering också.
 
inackorderad, drömmer om att ha eget stall hemma på gården.. men då kanske jag måste börja med att ha en gård :angel:
Jag trivs i stallet jag har hästarna nu. Vi är två hästägare på fem hästar och det är SÅ skönt. Vi har samma tänk om hästhållning och allt bara flyter på :)
 
Hej,

Jag är lite nyfiken på hur många av er som hyr stall, och hur många som har eget?

Ni får jättegärna svara i tråden och berätta om era hästar också.
Jag har en Welsh Cob-04 och en paintkorsning-07. Har dom ute så mycket som möjligt, finns vindskydd och hagen är på dryga 2 ha. Tränar och tävlar i western. Vi renoverade en rasad ladugård så att den passar för hästhållning.
 
Jag har en häst som fram till på måndag är inhyrd hos grannen. Sen flyttar hon och en sällskapshäst hem till mig för bete. Jag har ett litet stall med två boxar och ska under sommaren göra om magasinet till lösdrift så min dam får fortsätta bo hemma till hösten :)
 
Har ett varmblod på foder, hyr in mig i världens bästa stall! Vi är sammanlagt just nu 3 tjejer i nästan samma ålder med 7 hästar sammanlagt! :)
 
Jag äger tre hästar. Två av dom är utlånade på foder. Den tredje har jag själv. Hon står inackorderad på en större anläggning som har ridskola och tre privatstall.
 
Jag har egen gård med plats för 15 hästar. Har sex egna varav två är dräktiga och i dagsläget en inackorderad. Jag brukar har två inackorderade.
 
Eget stall med plats för fyra i box och nio på lösdrift. Har fyra egna på lösdrift. Kommer snart 2 inackorderade. Tar emot någon inridningshäst ibland.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 028
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Hej! Jag letar av olika anledningar ponny / häst men kan verkligen inte bestämma mig för vad som är bäst. Har ni några kloka tankar...
Svar
5
· Visningar
548
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 402
Senast: manda
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 403
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp