Hyra motorbåt

Milosari

Trådstartare
Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik. Helst så nära Västervik som möjligt. Har letat men kammat noll.
 
Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik. Helst så nära Västervik som möjligt. Har letat men kammat noll.
Måste den vara snabb? Hotellet vid Gryts varv hyr ut eka med utombordare.
 
Söker tips! Ett sällskap om 3 vuxna och 4 barn vill hyra en motorbåt ett dygn någonstans mellan Norrköping/Kolmården och Västervik. Helst så nära Västervik som möjligt. Har letat men kammat noll.
Norrköping - Kolmården ligger inne/vid bråviken, västervik ligger typ 10 mil söderöver fågelvägen. Sök på båthyra s:t anna eller dito gryt, eller dito tjust eller västervik.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 417
Senast: lundsbo
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 896
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 055
Senast: Cattis_E
·
Fordon Nu är det snart dags att skaffa en ny, större familjebil. Idag har vi en Toyota Avensis Sedan som förvisso varit en jättebra trotjänare...
2
Svar
25
· Visningar
1 631
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp