Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

Status
Stängd för vidare inlägg.

simpan

Trådstartare
Håller på att dra ihop till en kurs och ska hyra ridhus en hel dag eller eventuellt en hel helg beroende på antalet deltagare.

Ägaren till ridhuset har inte sagt något pris än, ska återkomma med det under nästa vecka.

Jag behöver dock planera lite så det behövs en uppskattad summa, gissar dessutom att hon kan komma att be mig om ett "bud" så jag vill gärna ha koll på vad som är normalt.

Frågar därför er vad ni brukar betala (eller få betalt om det är ni som hyr ut).
Det gäller alltså en hel dag (lördag eller söndag) eller hela helgen (både lördag och söndag).

Daguppstallning (eller dygn om det blir hela helgen) får hon betalt vid sidan om, det gäller alltså bara hyran av ridhuset och tillhörande teorilokal.

Vad betalar ni, alt tar betalt?
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

Jag har hyrt en anläggning till helgen som kommer. Vi hyr ridhus, boxar och lägenhet.
Kostnad:4000:- +moms

billigt enligt mej:smirk:
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

OK, tack för svar!

Hur många boxar får ni tillgång till då?

Funderar på att man kanske skulle baka in uppstallningen i hyran för ridhuset. SOm det är nu så tar hon betalt för uppstallning separat, kanske enklare att ta allt i ett?
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

Förresten, lägenhet? Är det så att det går att övernatta då eller är det bara teorilokal? Om det finns sovplatser, hur många?
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

En dag kan kosta mellan 500 och 1400 kronor.

Immer
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

Här kostar heldag 700kr för träning och 1000 spänn för tävling.
 
Sv: Hyra ridhus heldag eller hel helg- kostnad?

Hänvisar till den nålade tråden angående prisförfrågningar som ligger högst upp på sidan och låser härmed tråden.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 609
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
8 916
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
3 831
Senast: Piaff
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 586
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp