Hyra transport?

B

Båbbe

Vet någon var man kan hyra transport förutom på bensinmackar? Tex om det finns något seriöst företag i Sthlms-trakten som hyr ut transporter... :confused:

Jag behöver transporten 1-2 dygn över en helg i slutet av augusti om det spelar någon roll. Tacksam för alla tips! (om ni inte vill skriva företagsnamnet eller länk här, kanske ni kan PM:a mig?!)
 
Många ridsportbutiker och anläggningar alternativt återförsäljare hyr ut transporter. Jag brukade hyra Star hos återförsäljaren på Ekerö, skriver inte ut namnet så tråden försvinner. :smirk: Finns en ridsportbutik mellan Brommaplan och Nockeby som hyr ut, men deras transporter tycker jag är dåliga. :p
 
Tackar tackar för tipsen! Vet du om det finns någonstans i norrort också? :confused:
 
Tyvärr inte eftersom det är så pass många år sedan jag hade häst norr om stan, men kolla med de återförsäljare som finns om de även hyr ut. Jag vet att det även kan finnas lappar uppsatta på annonstavlorna hos olika ridsportsbutiker där privatpersoner hyr ut. :)
 
Tack för hjälpen! Har fått kontakt med ett företag som hyr ut 1,5-hästars boggiesläp (Henra) nära min bostadsort (och stallet) nu! Hade aldrig ens vågat maila och fråga utan din hjälp! :bow:
 
Roligt att du fick napp på mailet. :) Fråga är aldrig farligt, man kan i värsta fall bara få nej. ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Trassel12
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 665
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 812
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 592
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp