Hyra ut garageplats

Fast det hade bara varit aktuellt att hyra ut till någon av grannarna, som redan har tagg. Inte till någon random på gatan.
Nu såg jag vad du skrivit här. Om det inte innebär att någon extern kommer in i garaget, så hade jag inte brytt mig. Som hyresvärd så är det ju svårt att kontrollera om du "lånar ut" platsen till en granne... ;)
 
Men då är det ju inte så konstigt att hyresvärden inte vill ha in andrahandshyresgäster. Jag jobbar som fastighetsförvaltare och hyr inte ut till externa personer i garaget som jag har hand om. Detta är p g a säkerheten; vi vill inte att "kreti och pleti" ska springa i garaget. Våra bostadshyresgäster uppskattar detta väldigt mycket.
Håller med! Precis så tänker vi också!

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 671
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 303
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 138
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 063

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Den första tråden
  • Masked Singer 2024
  • Min ekonomi

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp