Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Hyra ut häst i sommar

P

prince77

Har fått väldigt många förfrågningar om jag vill hyra ut mina hästar/ponnier i sommar till privatpersoner och ridverksamheter.
Vad är ett rimligt pris att ta vecko vis.
Jag kommer stå för verkning/försäkring och utrustning.

Sv: Hyra ut häst i sommar

Mellan 500-1000 kr per vecka beroende på vilken typ av häst och utbildning, det tar ivarje fall ett stall i min närhet och de hyr ut för glatta livet under sommaren. Sen tycker väl jag att det finns en del att önska ang hästarnas utbildning, men det är inte mina problem utan de är föräldrarnas eget.

P

prince77

Sv: Hyra ut häst i sommar

ok, men står deras hästar kvar på gården?
imitt fall handlar det om att hästarna kommer ställas på bete nån annanstanns.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5931 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Gnägg Hejsan på er kära Buke 🌺 Har några funderingar som jag tror ni kan hjälpa mig med 😇 Jag håller ju på att studera nu igen, är en...
Svar
9
· Visningar
929
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
3 430
Ekonomi&Juridik Stallet min vän och jag står i har bytt ägare och arrendatorn (som vi tidigare hyrt lösdriftsplats av) lämnar gården. Vi överväger att...
Svar
19
· Visningar
2 209
Tävling Hej! Mitt namn är Astrid Tillback. Jag är en tretton, snart 14-årig hästtjej. Jag har stora ambitioner och vill inget hellre än att...
2
Svar
23
· Visningar
1 324

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Brukstråden 2021
  • Uppdateringstråd nr 24

Hästrelaterat

• Födda 2017 del 3
  • Ridskoleryttare 2021