Hyra ut häst i sommar

P

prince77

Har fått väldigt många förfrågningar om jag vill hyra ut mina hästar/ponnier i sommar till privatpersoner och ridverksamheter.
Vad är ett rimligt pris att ta vecko vis.
Jag kommer stå för verkning/försäkring och utrustning.
 
Sv: Hyra ut häst i sommar

Mellan 500-1000 kr per vecka beroende på vilken typ av häst och utbildning, det tar ivarje fall ett stall i min närhet och de hyr ut för glatta livet under sommaren. Sen tycker väl jag att det finns en del att önska ang hästarnas utbildning, men det är inte mina problem utan de är föräldrarnas eget.
 
Sv: Hyra ut häst i sommar

ok, men står deras hästar kvar på gården?
imitt fall handlar det om att hästarna kommer ställas på bete nån annanstanns.
 
Sv: Hyra ut häst i sommar

Ja många står kvar, och några åker iväg mellan varven.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 028
Senast: Smurfoff
·
Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 743
Senast: grodan21
·
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 449
Anläggning Finns säker gamla trådar kring detta men ville ändå ha lite input. Jag har min häst hemma på egen gård, ihop med en annan häst som...
Svar
18
· Visningar
1 568
Senast: Solis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp