Hyra ut häst i sommar

P

prince77

Har fått väldigt många förfrågningar om jag vill hyra ut mina hästar/ponnier i sommar till privatpersoner och ridverksamheter.
Vad är ett rimligt pris att ta vecko vis.
Jag kommer stå för verkning/försäkring och utrustning.

Sv: Hyra ut häst i sommar

Mellan 500-1000 kr per vecka beroende på vilken typ av häst och utbildning, det tar ivarje fall ett stall i min närhet och de hyr ut för glatta livet under sommaren. Sen tycker väl jag att det finns en del att önska ang hästarnas utbildning, men det är inte mina problem utan de är föräldrarnas eget.

Sv: Hyra ut häst i sommar

ok, men står deras hästar kvar på gården?
imitt fall handlar det om att hästarna kommer ställas på bete nån annanstanns.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 681
Senast: ako
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 750
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 370
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 806
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Boxmattor, erfarenheter?