i ditt CV?

M

Mina

Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag känner mig fattig :smirk:

Ni som får jobb - främst i butiker som säljare - vad skriver ni i era CV? Jag försöker och försöker men lyckas aldrig... hjälp?!
 
CV? :rofl: Näh jag nöjer mig med att skriva vem jag är, vad jag gör och vad jag gjort.

Det brukar räcka, de flesta är inte intresserad av ens livs historia eller någon närmare beskrivning av vad gjorde på sitt förra jobb. De frågar de när man kommer dit.

Handelsjobbe är poppis, det är bra betalt :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 379
Senast: escodobe
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 075
Senast: Wingates
·
  • Artikel
Dagbok Eller så har senaste dagarna känts i alla fall. Jag verkar ha tre känslolägen just nu; hysteriskt skratt, gråt eller apati. Stress...
Svar
11
· Visningar
1 198
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 933
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp