Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

i ditt CV?

M

Mina

Har världens sämsta ekonomi... pluggar 10 poäng = inget studielån. Har inget studiebidrag heller. Och inget jobb. Häst däremot, så jag känner mig fattig :smirk:

Ni som får jobb - främst i butiker som säljare - vad skriver ni i era CV? Jag försöker och försöker men lyckas aldrig... hjälp?!

CV? :rofl: Näh jag nöjer mig med att skriva vem jag är, vad jag gör och vad jag gjort.

Det brukar räcka, de flesta är inte intresserad av ens livs historia eller någon närmare beskrivning av vad gjorde på sitt förra jobb. De frågar de när man kommer dit.

Handelsjobbe är poppis, det är bra betalt :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6460 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
29
· Visningar
2 626
Kropp&Själ "Jag älskar dig" till någon jag verkligen tycker om t ex. pojkvän, partner, sambo osv. Jag har aldrig kunnat säga det, istället blir det...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 033
Skola&Jobb Jag vet att det finns massa olika sajter för detta och att man kan googla men jag är ute efter personliga erfarenheter. Ibland när jag...
Svar
2
· Visningar
390
Skola&Jobb Skriver i nytt namn för att inte bli igenkänd. Jag har under några år jobbat med arbetsuppgifter som kräver att jag kan ta betalt för...
2
Svar
22
· Visningar
1 284

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • OS-laget

Omröstningar