I don't want to have to cry again

Idag kommer jag bli ut skriven eller jsg är iallafall ganska så säker på det för det är planen. Så väntar på läkaren nu. Så ja från idag kommer jag vara hvbs problem igen och inte bups problem. Skönt för bup men synd för hvb.
Jag är så jävla trött på dethär såkallade livet och på att vara jag. Jag vill inte vara jag och jag vill inte finnas. Varför är det så jävla o möjligt?
Dethär är från en låt med Ed Sheeran och jag tycker att det be skriver väldigt bra hur det känns.
Save me, colours erase, nothing will fill up the space
I'm drowning under the waves and so out of place
I'm feeling a way, maybe this life was a waste
Should I just throw it away?
 

1
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230915-114516~2.png
    Screenshot_20230915-114516~2.png
    121,3 KB · Visningar: 46
Fucking skit bra att jag är ut skriven från bup och jsg är på hvb nu och jsg mår SÄMRE motföt hela fucking tiden på bup nu 🤮 Och DENENDA som jag kunde prata med har jdg polis anmält pågrund av att andra tyckte det 🤮 Jag orkat inte dethär jag vill inte jag orkar inte jag kan inte. Jag hstsr hatar hatar HATAR dethär jag HATAR att jag finns 😭🤮
 
Fucking skit bra att jag är ut skriven från bup och jsg är på hvb nu och jsg mår SÄMRE motföt hela fucking tiden på bup nu 🤮 Och DENENDA som jag kunde prata med har jdg polis anmält pågrund av att andra tyckte det 🤮 Jag orkat inte dethär jag vill inte jag orkar inte jag kan inte. Jag hstsr hatar hatar HATAR dethär jag HATAR att jag finns 😭🤮


Åh vad jobbigt för dig!

Vet du varför du började känna så här?
 
Jag vill bara få ge upp nån fucking gång och inte bara vara tvingad att finnas även fast jag inte ens fattar varför föt jag är ju ändå bara jobbig för alla. Eller jag var det för alla utom en tills att jag blev över talad att polis anmäla denenda som inte tyckte att jag var jobbig. För SÅKLART så kan ju inte jag få ha nånting bra ifred för det vore ju skit dumt.
 
Varflr gör det så JÄVLS ont att sakna nån som allaabdfs tycker att man är dum i huvudet om man saknar den ? 😭 eller jo bdv vet vdrför därför att man är DUBBEL VÄRFE LÖS då. Och man KAB INTE göra nånting rätt hurmycket man än försöker 🤮
 
Usch, vad jobbigt du har det.
Känslor kan verkligen vara överallt och hur som helst. Tänker på dig. Försöker sända lite värme åt ditt håll, fina, fina du. :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp