i galleriet

CallMeAce

Trådstartare
ja laddade upp en bild från min dator som inte syns, i galleriet...min fråga är nu då...går det inte att ladda bilder från sin dator eller hur tar man bort en bild man redan laddat upp. I galleriet hittar jag ingen knapp eller någonting för att ta bort en uppladdad bild...hur gör man egentligen :confused:
 
Sv: i galleriet

CallMeAce skrev:
ja laddade upp en bild från min dator som inte syns, i galleriet...min fråga är nu då...går det inte att ladda bilder från sin dator eller hur tar man bort en bild man redan laddat upp. I galleriet hittar jag ingen knapp eller någonting för att ta bort en uppladdad bild...hur gör man egentligen :confused:

Att du inte har fått din bild kan jag inte svara på men hur du tar bort den: gör så här
Klicka på den bilden som du vill ta bort
Nere till höger vid bilden står det : ändra bild
Klicka där och sedan i en ruta: ta bort bild

Klart :D
 
Sv: i galleriet

fast...nu har ja kollat o det finns ingen knapp eller länk som heter ändra bild, någonstans???

o nu provade ja o ladda upp en ny bil från min dator. efter det att man skrivit in beskrivning för bilden kommer jag till en sida där det står:
"inga fler bilder hittades" o så kan man inte se min bild....
där bilden borde vara står det:
"image pending approval"

o ja hittar inte ändraknappen :confused:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 381
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
1 921
IT & mobiler Behöver fixa en lösning för att det glappar så mycket att jag inte lyckas ladda datorn längre. Hur exakt behöver det vara med rätt...
Svar
17
· Visningar
785
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp