JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
I Kullen erbjuds indiansk svettbastu efter ridture
(Nya Ludvika Tidning)
För att locka turister krävs ofta lite annorlunda aktiviteter. Det erbjuds de som beger sig till Kullen. Där kan man kombinera turridning och indiansk svettbastu.
http://www.nyalt.se/artikel.asp?id=489603
Moderator
Hon har hästkrafter
Hästnyheter (Nya Ludvika Tidning)
Britta Alexandersson, 82, Falu RS, är något i hästväg.
Nu har hon varit kassör - i 52 år.
- Jag har försökt...
Startad av Gunnar
22 Feb 2006
Svar: 0
Visningar: 893
Hästnyheter
Häst gav fantasin vingar
Från att ha varit en enkel leksak man köpte med sig från marknaden blev dalahästen exploaterad turistsymbol. För...
Startad av Gunnar
13 Dec 2005
Visningar: 915
Hästnyheter
Uppklarad tvist om häst
En hästägare från Fredriksberg stämde tidigare i år Grangärdebygdens hästsportförening i Falu tingsrätt. Detta...
Startad av Gunnar
22 Dec 2005
Visningar: 1 515
Hästnyheter
Prestigefylld travgala
I kväll avgörs travets egen Oscarsgala i Göteborg.
Elva klassegrare ska koras i "Årets häst-galan".
Vem var...
Startad av Gunnar
13 Jan 2006
Visningar: 835
Hästnyheter
Chatgpt
Tjatter Det ligger väl i betraktarens ögon. Jag ser ju att hon mår psykiskt bättre och vågar lämna hemmet mer nu och vara mer social med...
Twihard
Alldeles nyss
Överreagerar jag
Kropp & Själ Oavsett känns det inte som bekväma dojor att sitta och äta pizza i tycker jag. :D
Sel
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXXVI
Tjatter tittade på när min ponny gick lektion. Han var pigg och sparkade bakut efter att ha hoppat ett hinder, så tjejen fick käka grus 🫣 men...
kolblakkur
8 minuter sedan
Svar: 1 113
Visningar: 26 257
Allmänt
Rintränings- och utställningstråd
Hundträning Har anmält till unghundens första utställning 😅 först en inoff, och sen Jönköping. Alltid lite nervöst, tycker de att hon är fin? Vi...
Tajger
11 minuter sedan
Svar: 866
Visningar: 82 552
Hund
Hundmage i olag
Hundhälsa Nej, det brukar behövas hydrolyserat foder eller ett monoproteinfoder baserat på för hunden ett helt nytt protein. Det kan även behövas...
Sol
Idag kl 19:09
Svar: 7
Visningar: 212
Hund
Mata småfåglarna
Övr. Djur Jag har domherrar vid fågelmatningen varje dag, och det har inte snöat på länge nu.
Är det när domherrarna är tillfälliga gäster, som...
skogaliten
36 minuter sedan
Svar: 1 811
Visningar: 231 464
Djur
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här väntar vi på klipparen som skulle kommit i helgen men ställde in för besättning han skulle kommit ifrån hade pälslöss och då åker...
TantAgda
Idag kl 18:48
Svar: 1 181
Visningar: 233 988
Djur
Hjälp att välja stallplats
Hästmänniskan Jag måste bestämma mig för hur jag ska göra med min ponny i samband med byte av bostadsort 😩
Som utgångspunkter: Har en liten ponny med...
Startad av kolblakkur
Söndag kl 20:30
Svar: 46
Visningar: 1 879
Hästmänniska