I stallet får man vara sig själv

Sv: I stallet får man vara sig själv

du har bara såå rätt.
att åka till stallet är för mig ett sätt att lite fly.. från den "riktiga" vardagen där försvinner många krav och man får tid och bara njuta av livet. hästar är ju även vännen många saknar .. den som alltid ställer upp och alltid har tid och nöjer sig med en för den man är. hur många gånger har man inte gräft ner huvudet i hästens tjoka päls och bara gråtit ut?
 
Sv: I stallet får man vara sig själv

Man känner verkligen igen sig i artikeln , i stallet har ajg alla mina kompisar nästan ! :D de är evrkligen så udnerbart& avslappnat att vara i stallet ! man är sig själv verkligen! jag trivs så himlans bra :)

Att få en häst att gilla en är en känsla som inte går att beskriva i ord. :smirk:


/miriam
 
Sv: I stallet får man vara sig själv

När man är med hästar så slutar man att tänka på allt jobbigt som hänt.. Man mår bra helt enkelt..
 
Sv: I stallet får man vara sig själv

Det stämmer värkligen, i stallet kan man vara sig själv :)
 
Sv: I stallet får man vara sig själv

Så sannt som det var sagt.

Jag saknar alla mina tidiga morgonritter nu när hästen är utlånad :cry:
Men när allt stressar ihop sig och världen är skit åker jag ut och hälsar på henne i hagen och då sätts ett plåster på mitt sönderstressade deeppiga jag. En lisa för själen är våra stora, kloka fyrbenta vänner :bow:
Hur skulle det gå utan häst? :eek: Vågar inte ens fundera på det, de är min räddningslina när allt annat går åt pipsvängen.

Apo
 
Sv: I stallet får man vara sig själv

Helt RÄTT!

Men . 250 ridande i veckan på 16 hästar... wow...:o
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Besöket i stallet en av veckans höjdpunkter för kompisarna Rickard Andersson Frese och Aurora Leksell. Med hjälp av hästarna får de både...
Svar
0
· Visningar
201
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Vet inte ens vart jag ska börja. Har varit sjuk i diverse dom senaste 2 månaderna, bland annat 2 omgångar halsfluss. Semestern inleddes...
Svar
0
· Visningar
560
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Hade besök av syster + systerdotter igår! Efterlängtat besök och W var så taggad på att få hänga lite med M igen. Glada ungar som...
Svar
0
· Visningar
387
Senast: miumiu
·
Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
4 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp