I vilket täcke är det bäst att sy fast ryggvärmeren i?

nice and happy

Trådstartare
Hur gjorde ni med era ryggvärmare?
Funderar på om man skall sy í ordning så man kan ha det i hans vanliga vintertäcke ibland. El om det är bättre att sy fast det i ett annat täcke som det alltid sitter i & har under vintertäcket?
I sådant fall, vad för salgs täcke sydde ni fast det i? Fleece, bomull, regn?
 
Sv: I vilket täcke är det bäst att sy fast ryggvärmeren i?

jag köpte ett Amigo regn o satte fast min in. Han har det täcket under sitt vanliga utetäck o bara det i stallet. Valde att göra så då det är ett täcke som kan användas året runt.
 
Sv: I vilket täcke är det bäst att sy fast ryggvärmeren i?

Sätt kardborr så att du kan ha det i många täcken!:idea:
 
Sv: I vilket täcke är det bäst att sy fast ryggvärmeren i?

Jag sydde fast kardorremsan i ett bomullstäcke. Han har det alltid bara inne i stallet om nätterna om han ska ha det :)
 
Sv: I vilket täcke är det bäst att sy fast ryggvärmeren i?

Jo jag har ett Amigo regntäcke som jag fundera på...
Skall man bara sy i inner fodret då? Dras inte innerfordet sönder då?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 677
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Jag köpte i all hast ett begagnat regn/flugtäcke för ett tag sen, alltså ett som är regntätt över hals, rygg å kors men nät på resten...
Svar
7
· Visningar
1 328
Senast: Shixle
·
Utrustning Kanske lite missledande topic, men kom inte på något bättre, och jag såg någon tråd där liknande problem togs upp, men hittar den inte...
Svar
15
· Visningar
1 506
Senast: caballus
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 122
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp