Ibland blir jag less...

Ibland funderar jag på om folk lyssnar på mig, eller om de bara blir trötta, sura, bekymrade och gnälliga för att de anser att det är jag som inte lyssnar på dem.

Nu ringde "reservkuratorn", då KE inte kommer tillbaka förrän på måndag. Hon har frågat runt på sjukhuset, men ingen vet hur det fungerar med Vintersol... utan det är BARA KE som vet.

"Jag ska prata med henne direkt på måndag och be henne höra av sig"

"När ska du åka? och är resan till Arlanda ordnad?"

Jag gjorde 1.5 minuts konstpaus...

Och sa sen "ursäkta... men det är ju DET jag har bett om hjälp att ta reda på... Jag har inte fått biljetterna än och inte fått tid för sjukresa till Arlanda..."

Då blev reservkurator tyst en halv minut...

"Ok, jag ska prata med KE direkt på måndag och be henne återkoppla"

Tack, sa jag och önskade trevlig helg.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
838
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 434
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 871
  • Artikel
Dagbok Jag råkade ut för en olycka förra veckan, kraftigt våld mot huvudet, har två frakturer i ansiktet och ska opereras på onsdag. Jag mår...
14 15 16
Svar
304
· Visningar
47 503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp