Ibland forstar jag mig inte pa folk

T

thimphou

:mad: Hittade en annons, vet inte hur mkt man far kopiera men jag har tagit bort namn och ort, och nar jag laste den sag jag ut ungefar sa :eek: Har kommer den "Pojkvän sökes Min urgoa blandis Xxxxx (Border Collie/Bearded Collie/Labrador) har precis börjat löpa.Sökes urgo kille som vill bli pappa.Ersättning disk."
Men vad da?? inte nog med att hon blandar hon har ju inte planerat det, -men oj da, hon loper. hmmm vad kul vi kan skaffa valpar :idea: :mad: :mad:
 
Sv: Ibland forstar jag mig inte pa folk

Jag vet ett ännu värre exempel :D En tikägare som kom fram till min kompis på en utställning och frågade om de "kunde gå bakom buskarna" för hennes tik höglöpte :rofl:
 
Sv: Ibland forstar jag mig inte pa folk

Fast man får ju hoppas att människan hittar en hane som tex är bearded collie/labrador så att valparna blir mindre bordercolie

/KT
 
Sv: Ibland forstar jag mig inte pa folk

Jo, det är klart.
Själv skulle jag aldrig vilja ha en korsning med bordercollie i. Inte för att jag har nåt emot rasen i fråga, men jag har inte möjlighet till stimuleringen den behöver (dvs. vallning)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min sambo ( och darmed ocksa jag) har en aldre labrador korsning sedan 4 ar tillbaka. Nar sambon forst fick ta over henne var hon...
Svar
6
· Visningar
928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Vad gör vi? del 3 - Kids Edition

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Bildtråden
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp