ICAs reklamblad

Har reklambladet bild på handlaren?


  • Antal omröstningsdeltagare
    13

sweep

Trådstartare
Idag hämtade jag posten och jag får två ICA reklamblad i posten då jag bor mellan två affärer.
Det ena bladet har en bild på handlaren och det andra är utan. Så jag blev nyfiken på hur det är på andra ställen i Sverige.
Med eller utan bild?
F5D4B2DA-AFDD-4E30-8F6E-9598DB77316C.jpeg
 
Tack vare skylt på dörren får jag ingen pappersreklam men i mejlutskicken är det bild på handlaren. Skulle gissa att de får välja själva.
 
Jag får Ica-reklambilaga inne i en lokal gratistidning. I den senaste var det en bild på tre personer på förstasidan, vet inte om nån är Ica-handlaren.
 
Varje ICA butik drivs väl av enskilda personer så de väljer att ha lite olika upplägg har jag märkt som är på många olika. Lite i sortiment också :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag var till affären idag och skulle handla kattmat. Jag köper storpack av den maten och det var slut i affären. Tyvärr känner jag inte...
2
Svar
30
· Visningar
2 311
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
743
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 384
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 158
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp