Icebugs? Broddar själv? Lös brodd?

Såna där har jag tittat på, är de mera för bara natur? Jag tänkte ha dem när jag går till jobbet vilket innebär ibland tunn is över asfalt eller bar asfalt plus buss/tåg. Känns som att de kanske blir för skarpa då?

De kan nog bli slö fort i direktkontakt med asfalt är jag rädd. Jag använder dem mest hemma på gården och ibland när jag rör mig mellan byggnaderna på jobbet. Men vi har ganska mycket snö och is. Sedan blir de ganska obekväma om underlaget är hårt som betong eller asfalt.
 
De kan nog bli slö fort i direktkontakt med asfalt är jag rädd. Jag använder dem mest hemma på gården och ibland när jag rör mig mellan byggnaderna på jobbet. Men vi har ganska mycket snö och is. Sedan blir de ganska obekväma om underlaget är hårt som betong eller asfalt.
Hm, som jag misstänkte. Svårt att hitta något mellanting så att man inte förstör sina broddar eller golv men samtidigt kan gå på is.
Kanske omöjlig kombination dock 😅
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 102
Hästmänniskan Har ridit en häst i dryga halvåret nu. Inte vilken häst som helst, utan världens vackraste, peppigaste och mest mångsidiga bästa vän. En...
Svar
18
· Visningar
3 415
Senast: Lyrisk
·
Övr. Hund Förvarnar för en väldigt lång "skriva av sig-tråd".. Vet knappt vad jag ska börja med.. Eller ja, kanske "början" vore bra... Efter...
2
Svar
35
· Visningar
5 355
Senast: Philosophia
·
Hästvård Jag ser ljuset i tunneln, och nästa månad så ska lillknatten skos och sen får vi sätta igång - halleluja. Fast då kommer ju det...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp