Icke-konventionell skönhet

Grått hår!
Tyckte även detta innan det blev modernt
Rent estetiskt - kortklippt grått hår i modern frisyr hos män och långt uppsatt eller kort grått/vitt hår hos kvinnor :love: Hajade till senast idag, bara för någon timme sen, när jag gick förbi en frisörsalong och såg en man med silvrigt hår och jag ville nästan gå fram och säga hur snygg den färgen och frisyren var! Lite mörkt kvar längst ned sedan silvrigt för att avsluta med grått högst upp 😍
 
Mysko tråd
Jag kan bjuda på en bild som jag aldrig fått höra att den är snygg eller jag för den delen.
Jag tycker inte själv jag är snygg heller
Men jag gillar snälla ögon och lite grått i håret.
20190831_155307.jpg
 
Vi har ett par runda tonårstjejer i området som verkligen rockar sina extra kilon - extra fin var den ena av dem när hon joggade i cykelbyxor och sport BH. Den andra som är asiat dök upp stylad nästan som en karikatyr av en japan. Attityd är vackert. De förefaller så omedvetna om att det skulle kunna finnas en mall och att de inte skulle passa in i den. Rymdblommor i sitt eget universum (hoppas att de inte läser på Buke)
Åh jaa, kvinnor som vågar klä sig oavsett vad trots sina extra kilon är så vackra! 😍
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 862
Senast: cirkus
·
K
Övr. Hund Nu har min älskade lilla flicka vandrat över till andra sidan. Jag hoppas så innerligt att Kaisas uppfödare Dorthy stod och tog emot...
2
Svar
26
· Visningar
2 071
Senast: R8n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp