Icke-valbara formateringsknappar

Happimess

Trådstartare
När jag postar inlägg/skapar ny tråd så är hela raden med formateringsval oåtkomlig, den är "skuggad" och inga knappar går att klicka på. Det har varit så åtminstone en vecka.
@Gunnar, är detta ett känt problem? Är det fler som har samma problem?

Använder chrome och nej, jag kan inte lägga upp någon bild på hur det ser ut eftersom, well, raden är otillgänglig :p
 
Jag är tydligen blind, jag kikade igenom första sidan i delforumet men hittade inte den tråden :D
jag har inget minne att jag klickat på [ ] knappen men det är klart, jag kan ju ha kommit åt.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 977
Senast: LiviaFilippa
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 724
Senast: Niyama
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 330
Senast: Milosari
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp