iCloud-lagring

Maxilla

Trådstartare
Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.
 
Ja - de påstår det inte ska göra det men som tur var hade jag kopierat. Det blåste väck allt som var sparat, bilder, dokument - rubbet. Sparade en kopia med följd av att det fanns kvar men sorteringen av det försvann.

Gjorde säkert fel på nåt sett men när man inte vet bättre blir det ju så.
 
Försvinner bilder från kamerabiblioteket om jag avaktiverar iCloud-lagring (dvs stänger av iCloud bildbibliotek) eller försvinner de just bara från iCloud? Min man har nästan fullt på iCloudminnet och behöver därför rensa där, men han har viktiga bilder i kamerabiblioteket (jobbtelefon) som inte får försvinna! Gället en iPhone 7 om det är viktigt.

Går att utöka molnlagringen😉
 
Som @Pudlan skriver, första steget från de gratis 5 GB upp till 50 GB kostar bara 9 kr/mån - tveklöst det lättaste sättet att lösa problemet på kort och medellång sikt. ;)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 064
Senast: Twirro
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 888
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 700
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp