Id-märkning?

Jag lät id-märka mina missar med en tatuering i örat i torsdags, betalade 115:- per katt. Men hon sa att det var så pass billigt p.g.a att de redan var under narkos, vet inte vad det kan kosta med narkos inräknad.
 
Vet inte var Du bor, men jag har chipsat mina katter i Hbg. på Din Vetrinär, kostade 171:-.
 
Kastrerar man sin katt så den ändå är sövd får man betala 25 kr extra för öronmärkningen. Chipsmärkningen kostar nog 150 tror jag.
 
ID-märkningen på Singoalla var gratis, det bjöd vet på vid kastreringen. Spirits märkning kostade 250 kr inkl. sövning. Nu snackar jag tatuering.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
935
Senast: Liten
·
Juridik & Ekonomi Mitt körkort har gått ut idag och jag skickade in handlingar för nytt körkort i januari men missade att registrera inbetalningen. När...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 357
Senast: Zpunk
·
Övr. Katt Laglydig som jag är så försökte jag registrera min kisse på Jordbruksverket vid årskiftet, och tyckte också att han hade en tydlig...
Svar
8
· Visningar
678
Senast: MJLee
·
Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
237
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp