Idag är jag tacksam över...

Idag är jag tacksam över en visa jag hittade på för några år sedan och ett citat jag regelbundet återkommer till.
 
Jag är också tacksam över hur empatiska, snälla och tålmodiga barn vi har på jobbet. Jag hoppas så att det får hålla i sig när de växer upp och blir äldre 🧡🧡🧡.
 
Jag är tacksam över mina underbara barn som är så himla fina mot varandra.
I söndags sjöng sonen i kyrkan och de som ville fick gå fram och skriva vad de var tacksamma över. Dottern bad mig hjälpa henne skriva "min bror".

Hon är 5. Mitt hjärta bara smälte ❤️
Sådana fina saker gör de gör varandra varje dag.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
618
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Crossline
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill ge negativa tankar kicken. Jag vill känna glädje och tacksamhet i stället. Det är så mycket bättre. Idag är jag tacksam över...
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Lingon
·
Hästvård Jag har fått röntgenbilder på en häst som jag är intresserad av. Fick dem idag så kan inte fråga någon veterinär. Om någon är lite...
Svar
16
· Visningar
2 423
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp