Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Idag.. (bilder)

Ewelina

Trådstartare
Idag hoppade jag på min häst och det gick väl både bra och dåligt. Hade själv vissa problem med att inte ställa mej för mkt upp i hoppet :angel: , och pållen min ville inte heller hoppa några hinder.. Kritisera så mkt ni kan :devil: OBS!! Lägg inte märke till mina fina miner :angel: Har ni några bilder på er när ni hoppar? :)

Bjork027.jpg

Bjork010.jpg

cde959d6.jpg

Första vägring:
Bjork013.jpg

Den bästa bilden:
Bjork021.jpg

Hoppar på min kompis unghäst (hon fick den inte över hindret):
Bjork025.jpg

Sv: Idag.. (bilder)

Det ser jätte fint ut men jag skulle vilja att du skulle ge hästen mer eftergift över hindret annar stycer jaga ttd et ser bra ut :)

Jag tycker också det ser bra ut..:D blir jättesugen på att hoppa själv! Jag måste hålla mig ända tills måndag!
Men som du själv sa kanske du är med lite väl mycke på vissa bilder..;)

L

Lanejja

Jag tycker det är lagom med eftergift på dom små hinderna.

Jag tycker eftergiften är precis lagom. Hindrena är inte så höga och dessutom ser man ju att hästen kommer framåt-neråt med nosen. Jättefina bilder:D

R

Rosett

Ser jättefint ut! :)
Bilderna var underbara, så himla somriga :love:

Ser väldigt trevligt ut, och du får beröm för din fina blick, som alltid är uppåt och framåt.

:bow:

Ullis- som själv gärna tittar ner :angel:

F

fnorr

Din eftergift räcker absolut, fin kontakt mkt bra överliv och mkt bra blick

S

sweet_extraa

väldigt fint tycker ja =) bra att du vet dina egna missar ;P

H

hästsko

ja vill ge massa plus för din sits , din blick , och din häst:)

Ewelina

Trådstartare

Tack alla som tycker att min häst är fin (och alla andra med) Älskar honom väldigt mkt :love: , men som alla så har vi vissa problem :angel: I vanliga fall så brukar jag inte titta så mkt uppåt när jag hoppar men det hindret med mörkblå-gul-ljusblåa bommar så är det studs och det blir lättare med avsprången då ;)

T

Trullis

Du har jättefint sits efter hindret och lagom med eftergift. Du tittar bra över hindret också =) sööööt häst :D

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5349 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hör hur det dånar utanför, och kan inte låta bli att öppna dörren och gå ut och sätta mig på huk på förstutrappen och bara...
Svar
9
· Visningar
1 642
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 675
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
1 673
Kropp&Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
2 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

• Konstiga hovar- fång?