Bukefalos 28 år!

Idag blir tre fem i 4 veckor

snurpe

Trådstartare
Jag har sedan tidigare tre katter själv. Idag anländer syrran med sina två som ska vara inneboende fyra veckor då de är "mellan två lägenheter".

Kissarna har träffats två gånger tidigare, då vi ville se om det fungerade, och det verkade inte vara några problem alls. Vulkan och Vitnos bryr sig nog inte så mycket, men jag är lite orolig för hur osäkra Katla ska ta det. Det blir aldrig några tjafs och bråk med henne, men hon blir rädd och osäker och drar sig undan. Jag vet ju hur hon reagerade när Vitnos kom... stackarn var bra ledsen länge...

Men det är ju bara för en kort period och hon ska få massa kärlek av matte så hon inte behöver oroa sig :love: Min lilla Katla-skatt.

Håll tummarna för att allt fungerar som det ska!

/snurpe
*som ska bo med fem kissar, en sambo och en syster på sina 80 kvadrat* :D
 
Sv: Idag blir tre fem i 4 veckor

De har varit här några timmar och det fungerar ganska okej. Syrrans hankatt är lite skraj som vanligt när han är här och ligger under sängen och trycker mest, men det ger väl med sig.

Och katla är lite ledsen och håller sig mest på sin kant på balkongen ( :( ). Men jag är ute med jämna mellanrum och kelar med henne och då blir hon glad iaf :love:

/snurpe
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
905
Senast: tuaphua
·
Relationer Det är precis det jag blivit. Två veckor sedan idag. Hur överlever man? Vi är olika. Det var hennes anledning till att hon ville...
Svar
11
· Visningar
2 024
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 089
Senast: Magiana
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
2 884
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp