Bukefalos 26 år!

Idag gäller det

cetzyboy

Trådstartare
Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ???
Håll tummarna för oss!!
/Cetzy :banana:

C

Camarotheking

Håller tummarna!Lycka till!Glöm inte att berätta hur det gick:)

R

RussPuss

Ska också till Valla ikväll och köra utbildningslopp, vad heter er häst så man kan titta?

Cissi :bump:

cetzyboy

Trådstartare
Jag svarar på alla på en gång !!
Quantas Chili heter hon .
Hon gick 1.25 lopp med Patrik Olsson i sulkyn.
Loppet gick bra hon var tittig innan men skötte sig i loppet.
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy

cetzyboy

Trådstartare
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy

cetzyboy

Trådstartare
/Cetzy

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Tips om hur jag skall tänka med min vall och bete, mottages tacksamt! Jag har en vall på ca 3 hektar som jag förra sommaren tog hö...
Svar
0
· Visningar
296
Skola & Jobb Kan ju börja med att säga att jag har slängt iväg ett meddelande till universitetet nu ikväll, men någon här har kanske erfarenhet och...
Svar
10
· Visningar
700
Ridning Hej! Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om! Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Svar
22
· Visningar
3 183
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CLVI
  • Behöver lite stöd
  • Anhörigas veto tas bort

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat