Idag gäller det

cetzyboy

Trådstartare
Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ???
Håll tummarna för oss!!
/Cetzy :banana:
 
Håller tummarna!Lycka till!Glöm inte att berätta hur det gick:)
 
Ska också till Valla ikväll och köra utbildningslopp, vad heter er häst så man kan titta?

Cissi :bump:
 
Jag svarar på alla på en gång !!
Quantas Chili heter hon .
Hon gick 1.25 lopp med Patrik Olsson i sulkyn.
Loppet gick bra hon var tittig innan men skötte sig i loppet.
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy
 
Jag svarar på alla på en gång !!
Quantas Chili heter hon .
Hon gick 1.25 lopp med Patrik Olsson i sulkyn.
Loppet gick bra hon var tittig innan men skötte sig i loppet.
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy
 
Jag svarar på alla på en gång !!
Quantas Chili heter hon .
Hon gick 1.25 lopp med Patrik Olsson i sulkyn.
Loppet gick bra hon var tittig innan men skötte sig i loppet.
Lite "för" trött efter så det krävs mer träning men det är kanske inte så konstigt vi har haft så hårda vägar i slutet på sommaren så vi har kört lugnare.....men nästa gång då !!!!
/Cetzy
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 218
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 298
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 117
Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 016
Senast: Twirro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp