Idag hände något fantastiskt

Något jag inte trodde jag skulle få vara med om alls. Överhuvudtaget..

Jag blev tillfrågad semestervikariat, där jag arbetstränar :banana:
Självklart sa jag ja. Det är så himla stort för mig. Jag har aldrig fått en lön, jag har aldrig fullföljt en praktik. Nu ska jag skriva anställningsavtal nästa vecka.

Jag är fortfarande i chock. Det har inte landat ännu. Jag kan fortfarande inte tro det. Jag ska få min första lön.
 

Nu när jag la mig i sängen med barnet kom tårarna.

Jag kan inte fatta och ta in hur långt jag kommit. Vad bra jag är på det jag gör på jobbet. Hur min tillvaro blivit så mycket lugnare, och hur ostressad min själ är. För sex månader sen hade jag aldrig trott att jag ens skulle klara av halvtid. Nu gör jag fem timmar, varje dag. Jag vill bara skrika ut till hela världen att jag ska få en anställning även fast det bara är för två månader. Men det är så stort och ofattbart.
 
Något jag inte trodde jag skulle få vara med om alls. Överhuvudtaget..

Jag blev tillfrågad semestervikariat, där jag arbetstränar :banana:
Självklart sa jag ja. Det är så himla stort för mig. Jag har aldrig fått en lön, jag har aldrig fullföljt en praktik. Nu ska jag skriva anställningsavtal nästa vecka.

Jag är fortfarande i chock. Det har inte landat ännu. Jag kan fortfarande inte tro det. Jag ska få min första lön.
Så bra jobbat! 🤩
 
Wow helt fantastiskt! Sträck på dig och var stolt du är grym så bra jobbat!! Fira ordentligt :):bump::banana: Planera in något riktigt kull lagom till första lönen kommer unna dig något det är du värd.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 273
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 413
  • Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
599
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp