Idag skulle ha varit okej

En sak som jag verkligen verkligen HATAR är att jag blir så jävla på verkad av andra helatiden. Eller inte HELATIDEN men iallafall för ofta och om fel saker.
Som en sak som jag HATAR som jag är VÄRDE LÖS att hantera är ifall nån säger att den bryr sig om en och sånt och den pang så ändras det och man är som luft för den. Jag hatar hatar HATAR det så jävla mycket för det är den VÄRSTA fucking känslan som finns och att man känner sig så jävla jävla värde lös och o synlig och dum i huvudet. Bara pågrund av hur andra är och jag HATAR att jag på verkas av det. Och jag HATAR att så många är så och jag fattar det inte och jag kommer aldrig fatta det heller. Men jag HATAR det. Och jag HATAR att dom som gör så förstör sä jävla mycket mera för det blir ju helt helt o möjligt att kunna lita på NÅN då. För exakt hur ska man veta vem som är ens vän påriktigt eller som tycker om en påriktigt eller bryr sig påriktigt eller om den bara säger det justnu men nångång i fram tiden kanske om en dag kanske en månad kanske ett år kanske tio år så kommer den komma på att den heltplötsligt ska vara som att man inte finns. Nej exakt man KAN INTE lita på NÅN. För man kan ALDRIG veta det o avsett hurmycket man tror att man kan det. Och jag hatar hatar hatar det!
Jag hatar att sånthär kan förstöra såmycket FÖRMIG men dom personerna blir ju inte ett skit på verkade av det. Och jag HATAR det att det ALLTID är jag som blir kvar och alla bara försvinner och jag fastnar kvar med så jävla mycket ångest.
Och det var ändå en okej dag idag tills nu. Jag var i skolan men jag tycker inte om min klass. Och jag var på ridningen OCH jag red FAST det var en ny ponny förmig OCH jag var jätte nervös innan. OCH jag gjorde mat idag OCH det kändes okej att äta det.
Så det borde vara en okej kväll men nej då SÅKLART så känns den ändå skit. Och jag hatar att det är så 😭
 

Klart att man blir ledsen av att inte kunna lita på andra, det är viktigt för alla men kanske extra mycket för dig med dina erfarenheter. Känner du att du kan fråga den eller de det handlar om varför de gör så? Eller blir det bara ännu värre då?

En del kanske bara inte tänker sig för eller riktigt kopplar att det är viktigt för dig att inte bli eller känna dig övergiven, och andra kanske har något eget kaos som de måste reda upp men att de ändå vill komma tillbaka till dig igen så fort det går? Och även om det bara beror på att folk är dumma i huvudet så kan det vara ibland skönt att få säga ifrån hur det känns för dig.

Men du har fixat riktigt många saker idag ju, fastän alla kräver både mod och beslutsamhet av dig! Det är superbra gjort tycker jag. :heart
 
Klart att man blir ledsen av att inte kunna lita på andra, det är viktigt för alla men kanske extra mycket för dig med dina erfarenheter. Känner du att du kan fråga den eller de det handlar om varför de gör så? Eller blir det bara ännu värre då?

En del kanske bara inte tänker sig för eller riktigt kopplar att det är viktigt för dig att inte bli eller känna dig övergiven, och andra kanske har något eget kaos som de måste reda upp men att de ändå vill komma tillbaka till dig igen så fort det går? Och även om det bara beror på att folk är dumma i huvudet så kan det vara ibland skönt att få säga ifrån hur det känns för dig.

Men du har fixat riktigt många saker idag ju, fastän alla kräver både mod och beslutsamhet av dig! Det är superbra gjort tycker jag. :heart
Nej jag kan inte fråga det. Och jag är ganska säker på att det INTE är att dom inte vet hur viktigt det är förmig utan dom VET det men dom bryr sig uppen bart inte. Och det är inte att dom vill komma till baka till mig utan dom är nog jätte glada och nöjda att jag inte finns för dom heltplötsligt. Även fast jag inte vet om jag har gjort nåt men dom säger att jag inte har det eller så bara säger dom INGET.
Och tack ❤️ Jag VILL kunna känna nånting bra för dom sakerna som jag ändå har gjort idag men jag bara KAN INTE det.
 
Jag förstår att du VILL kunna känna någonting bra. Och JAG ser att du har gjort någonting superbra idag och det jag också ser, @EmmaFilippa, är att något ändå händer i dig, för att du kämpar, och du vet - även om det mörka i dig ser något annat - så VET du ändå att du gjort något bra idag, OCKSÅ, lite lite lite, fastän du inte kan KÄNNA det än :heart
 
Jag känner med dig ❤️ det är jättejobbigt att känna sig utanför och osynlig.

Sen håller jag med om att du har gjort jättemycket BRA saker idag ⭐
 
Håller med, jag avskyr också känslan lita på någon att man öppna upp sig och sen tilliten raseras, vidrigt med sådant!! 😔❤.

Vad roligt att ha ridit en ny häst även om det är pirrigt först och grymt bra att du var i skolan och även lagat och ätit av maten, hejja dig 👑🩷
 
Jag förstår att du VILL kunna känna någonting bra. Och JAG ser att du har gjort någonting superbra idag och det jag också ser, @EmmaFilippa, är att något ändå händer i dig, för att du kämpar, och du vet - även om det mörka i dig ser något annat - så VET du ändå att du gjort något bra idag, OCKSÅ, lite lite lite, fastän du inte kan KÄNNA det än :heart
Jag vet inte ens om jag VET det.
 
Håller med, jag avskyr också känslan lita på någon att man öppna upp sig och sen tilliten raseras, vidrigt med sådant!! 😔❤.

Vad roligt att ha ridit en ny häst även om det är pirrigt först och grymt bra att du var i skolan och även lagat och ätit av maten, hejja dig 👑🩷
Ja jag hatar hatar hatar det och att det blir o möjligt att lita på NÅN pågrund av dom som gör så. Så blir det som att jag inte ens VILL försöka lita på nån mera fast ändå så be höver jag det OCKSÅ så det blir bara o möjligt.
Men ja tack. Fast det kanske var lite över driver av mig att skriva att jag RED men jag blev runt ledd i skritt lite iallafall.
 
Ja jag hatar hatar hatar det och att det blir o möjligt att lita på NÅN pågrund av dom som gör så. Så blir det som att jag inte ens VILL försöka lita på nån mera fast ändå så be höver jag det OCKSÅ så det blir bara o möjligt.
Men ja tack. Fast det kanske var lite över driver av mig att skriva att jag RED men jag blev runt ledd i skritt lite iallafall.

Ja jag kan förstås det, litar själv inte på någon i första taget- vilket såklart kan bli besvärligt men ja så är det (även om det har blivit allt bättre ju äldre jag blivit).

Asch då du var uppe på hästryggen i alla fall även om du kanske inte red så aktivt vilket jag heller inte gör exakt alltid 🤗.
 
Ja jag kan förstås det, litar själv inte på någon i första taget- vilket såklart kan bli besvärligt men ja så är det (även om det har blivit allt bättre ju äldre jag blivit).

Asch då du var uppe på hästryggen i alla fall även om du kanske inte red så aktivt vilket jag heller inte gör exakt alltid 🤗.
Nej inte jag heller men ändå så på nåt sätt så litar jag ändå på andra förmycket helatiden
 
Nej inte jag heller men ändå så på nåt sätt så litar jag ändå på andra förmycket helatiden

Jag tycker det är en bra egenskap att ha lätt för att lita på andra. :heart Även fast det gör att man lättare kan bli sårad och besviken.

Grejen är ju att vi människor behöver varandra, och om vi inte litar på någon så blir det jättejobbigt och nästan omöjligt att ha bra relationer. Så jag tror att det är värd riskerna med att våga lita på folk, om man jämför med hur svårt livet skulle bli om man inte litade på någon annan än sig själv.

Gav det någon mening tycker du?
 
Jag tycker det är en bra egenskap att ha lätt för att lita på andra. :heart Även fast det gör att man lättare kan bli sårad och besviken.

Grejen är ju att vi människor behöver varandra, och om vi inte litar på någon så blir det jättejobbigt och nästan omöjligt att ha bra relationer. Så jag tror att det är värd riskerna med att våga lita på folk, om man jämför med hur svårt livet skulle bli om man inte litade på någon annan än sig själv.

Gav det någon mening tycker du?
Fast jag har ju inte lätt för det. Men jag litar ändå FÖRMYCKET på andra även fast jag inte kan lita på andra också. Och det ÄR jätte jobbigt och livet ÄR skit svårt och jag kan inte lita på NÅN människa inte ens migsjälv.
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag känner igen känslan av att vara osynlig.
Att lita på nån och sen är det som att man inte finns. Tillit är en svår grej, den kan raseras fort men tar LÅNG tid att byggas upp
Jag kämpar också med det här när det gäller vissa personer.

Andra, oftast gamla vänner, vet jag vart jag har även om vi inte hörs så ofta och det blir som en grundtrygghet.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 680
Senast: LiviaFilippa
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 885
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 235
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel
Dagbok Först så VARNING att dethär kan bli triggande om mat och ät störningar och sånt. Men jag vill bara få ut saker. Men många här vet nog...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Ajaj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp