Idé torka!

lagottoromagnolo

Trådstartare
hejsan! igår kom vi hem från blå stjärnan efter att Wilda blev inlagd på lördagen.. hennes ambågsled var ur led:( så nu sitter jag här med min tös som har skena längs hela frambenet så att det ska vara rakt. så ska hon ha det i två veckor. ska gå så lite som möjligt... Så jag undrar ifall det är någon här som vet någon bra hjärngympa?? kommer behövas annars kommer hon krypa på väggarna! är det någon som har erfarenhet av detta??
 

Liknande trådar

Hundhälsa Jaa, jag igen… Otur som få har vi nu… Började med hornhinneskada, vid tredje återbesöket som var i torsdags så hade vi hornhinneskada...
Svar
9
· Visningar
2 955
Senast: Fibusen
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
7
· Visningar
4 088
Hundhälsa Jag behöver skriva av mig och kanske få lite råd om min hund. Jag har kanske målat fan på väggen som sitter och gråter men det blir lätt...
Svar
13
· Visningar
2 314
Hemmet Vi ska renovera badrummet i stugan vi hyr ut. Vi ska INTE höja hyran. Vi brukar höja hyran mellan hyresgästerna istället. Men det som...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp