Identifiera målning?

Mabuse

Trådstartare
Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?

 
Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?


Jag är tyvärr inte särskilt allvetande inom konst, men bildgooglade och fick fram Picasso - Bathers, 1918.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej Jag vill göra om ett hörn av min lägenhet till en läshörna, eller reading nook som det också heter. :) Jag känner att jag vill göra...
Svar
17
· Visningar
858
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: MML
·
Hästhantering Jag har två grundfunderingar som ju är typ hur breda som helst och som slingrat sig fram i min hjärna i flera år nu: Hur möjliggör du...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 251
Senast: Habina
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 749
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp