Identifiera målning?

Mabuse

Trådstartare
Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?

Allvetande Buke! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera en målning. Den syns i den här videon, där den hänger på väggen till vänster. Tyvärr är den inte så tydligt att man kan se texten under målningen, och jag har försökt bildgoogla kvinnor på strand etc utan framgång. Är det någon som känner igen målningen och vet vad den heter och/eller vem som har målat den?

Jag är tyvärr inte särskilt allvetande inom konst, men bildgooglade och fick fram Picasso - Bathers, 1918.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 900
Hundhälsa Behöver lite råd, bolla lite tankar gällande hälta som kom plötsligt. Hältan kom i måndags när jag och Ascot skulle gå ut på promenad...
Svar
8
· Visningar
546
  • Artikel
Dagbok Midsommarafton när jag var i Hovsta plockade mamma fram min Lapis Lazulipendel, som hängt i min kökslampa i ett par år. De hade hittat...
Svar
2
· Visningar
296
Kropp&Själ Kan någon hjälpa mig att tänka för jag har tappat hjärncellerna! Bakgrund: Lång sjukskrivning pga utmattning efter dement mamma och...
Svar
6
· Visningar
691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rastgård - etikett?
  • malinois köp.. Hjälp

Hästrelaterat

• Dressyrsnackis 14
  • Annonsera mera VI