Identifiera tillskottet?

Shixle

Trådstartare
Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning.
Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va 2dl med 5dl vatten
Tveksam på om han behöver mer när burken väl är slut (va mest för stressiga sittationer), men vore väl bra veta hursom.
Säljarn hade inte koll då de va hennes föräldrar som gett när han stod hos dom.
 

Bifogade filer

  • 20231210_170740.jpg
    20231210_170740.jpg
    186,4 KB · Visningar: 118
Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning.
Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va 2dl med 5dl vatten
Tveksam på om han behöver mer när burken väl är slut (va mest för stressiga sittationer), men vore väl bra veta hursom.
Säljarn hade inte koll då de va hennes föräldrar som gett när han stod hos dom.
Kan det vara NAFs?
 
Blir det en gelé när det får stå med vätskan?
Inte direkt tycker jag. Det blir inte slemmigt som tex. linfrön. Jag har mest haft kontakt med psylliumfröskal, alltså inte finmalt, men tycker inte att det blir riktigt som det heller. Mer som att pulvret drar åt sig lite vatten, men inte som små bubblor.
 
Nya hästen fick med sig nått tillskott för magen, men inte i originalförpackning.
Nån som har nå hum om vad det kan va? Doseringen va 2dl med 5dl vatten
Tveksam på om han behöver mer när burken väl är slut (va mest för stressiga sittationer), men vore väl bra veta hursom.
Säljarn hade inte koll då de va hennes föräldrar som gett när han stod hos dom.
Naf GastriAid är det troligen

 

Liknande trådar

N
Hästmänniskan Hej! måste få skriva av mig, vet inte om detta hamnar rätt eller om de finns någon tråd alls för detta. Men det börja me att jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 554
Senast: åke
·
Trav Tänkte roa er med en följetong om en ganska originell häst.. 4-årigt sto, inköpt för slaktpriset, osedd långt uppifrån. Enligt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 555
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp