Bukefalos 28 år!

Idiotisk reklam!

aemaria

Trådstartare
Blev riktigt arg i söndags då jag slår upp Aftonbladet och ser en helsidesannons för Alvedon. I reklamen finns en bild på en katt som ser ligger i en fotölj och ser hängig ut med texten: "ett glas vatten, frisk luft och en alvedon om det behövs".
Alvedon är ju livsfarligt för katter!!! :mad: Man kan ju faktiskt tolka den här reklamen som en uppmaning att ge sin katt alvedon. Skrev raskt ett mail till AstraZeneca men har fortfarande fått svar.
Så om ni inte redan visste det: ge ALDRIG er katt alvedon!!!

//a
 
Sv: Idiotisk reklam!

Fan vad dåligt. Folk är ju så korkade att de tror på allt också. Det var i något land där dom var tvungna att skriva i bruksanvisningen att man inte får stoppa i djur i micron. En tant hade gjort det och sen så sa hon att det stod ju ingenstans att man inte kan göra det.
Pucko!! :mad:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Viktor fick frukost vid 8.30 imorse. Han äter fort och har alltid gjort det. Nu har han flickvännen här och äter lite extra fort, så jag...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
23 517
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 072
Senast: kem
·
Distans Det finns säkert de av er som har åsikter om varför en del av dessa saker hände och hur man hade kunnat undvika dem. Men å andra sidan...
2
Svar
24
· Visningar
3 226
Senast: Madde71
·
E
Hästvård Jag hittade lite tips i en bok som jag tänkte lägga ut här. OBS! Detta stod i en bok! Alltså får ni tolka det hur ni vill, men vad jag...
Svar
19
· Visningar
3 954

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp