Bukefalos 28 år!

Lilla

Trådstartare
Jag är frusterad. Tittade på idol men fick ingen koll på vilka som gick vidare från gruppmomentet.
Undra särskilt på Amanda och Jesper.
 
Ja det menade jag. Hon var en av två favoriter hos mig. Den andra var Jesper, killen som blev lurad i hissen.
 
Första fredagsfinalen.

jag är imponerad av Mollie och jag gillar flera av de andra väldigt mycket. Men nog är det viss skillnad i kvalitet. Ajax t.ex är ju i en klass för sig.
Vad tycker ni?

Dessutom såg jag inte rösträkningen - hur gick det?
 
Min favorit är Josefine!
Tycker Rolf är skön!
Mollie är ödmjuk och duktig.
Matilda är väl överlägsen men inte min favorit. ( Se ovan)
 
Mollie, Josefine, Lisa och Matilda var alla superbra igår!

Rolf är störtskön!

Charlie höll inte en ton tyvärr och sämst ihop m Twyla.

Och Lydvig måste bli mer modern!
 
Glömde Fanny, vilken röst o känsla!
Önskade mer vad gäller styling o scenspråk...

Resten var ok inte mer eller mindre.
 
Jag tycker det är ett starkt startfält i år. Matilda, Josefine, Mollie och Lisa är överlägsna, men jag är svag för Niklas också :D De sammetsögonen och den rösten...! Och så gillar jag Rolf.
Sen finns det flera stycken som jag tror verkligen kan utvecklas, bl.a. Ludvig och Charlie!
 

Liknande trådar

Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Acto
·
Samhälle Sett uppdrag granskning nu ikväll och blir illamående över dessa avskum rent ut sagt som lurar främst äldre personer. Samtidigt har jag...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 424
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 512
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 855
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp