Ifor Williams fronturlastning

Gry***

Trådstartare
Någon som vet om det går att lasta ur hästen till vänster när hästen till höger står kvar i transporten genom fronturlastningen?
 
Någon som vet om det går att lasta ur hästen till vänster när hästen till höger står kvar i transporten genom fronturlastningen?
Jag tror spontant att det blir väldigt trångt. Både inredning och den andra hästens hals/huvud i vägen..

(Har dock inte provat själv)
 
Jag tror spontant att det blir väldigt trångt. Både inredning och den andra hästens hals/huvud i vägen..

(Har dock inte provat själv)
Ja, det tror jag också☺️ Därav frågan. Tänkte att om det var någon som har ett Ifor Williams och vet om det fungerar.
 
Min sambo har en äldre 510 med fronturlastning. Vi har visserligen inte provat att lasta ur vänstersidan häst först men jag är ganska säker på att det inte går.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 437
Senast: iNHALE
·
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
1 820
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Med den vetenskap vi har tillgång till idag så går det träna hästar utan att behöva använda inlärd hjälplöshet som metod. Det är ett...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej, Jag går i tankarna att köpa hästtransport men vet inte vad jag ska välja. Jag har som många ett par krav på listan och nu önskar...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Anemone
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp