Igår var en jobbig dag

Bröt ihop och började gråta i bilen på väg hem. Hade redan bestämt innan att jag skulle förbi X-sambon så kommer in där storbölande.
Var skönt få krypa ihop i soffan och bara vara ledsen över chefen och över allt annat skit det här året.
Idag är det en vecka sen, på ett sätt går ju livet på jobbet vidare som vanligt. Men sen dyker det upp saker där vi alla tre står och har ingen aning om vad det är sagt och bestämt.
Kom en fråga angående en offert, den sista jag skrev. De ville ha mer information och ingen av oss har en aning om vad han har räknat på 🤷‍♀️. Men det är bara försöka använda uteslutningsmetoden och börja ringa runt. Tack o lov tar kollegan den biten.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 740
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 128
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 919
Senast: Görel
·
Relationer Just nu är jag bara ledsen över situationen som uppstått. Jag har jobbat på samma jobb i några år och trivs jättebra, främst då jag...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
16 143
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden
  • Vikten av unghästbete

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp