Ignorera knapp

mars

Trådstartare
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Har ni några på ignorera?
Är det så att vissa håller ihop?
Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
 
1. Ja, men ingen jag tycker illa om.
2. Nej, inte just nu.
3. Det vet jag inte, men säkert.
4. Ja, fast vissa diskussioner och vissa användare undviker jag att svara då jag känner på mig att diskussionen kanske inte kommer falla väl ut.
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Har ni några på ignorera?
Är det så att vissa håller ihop?
Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
1. Absolut. Och vice versa.
2. Absolut. Sinnesfrid. Andra bara ignorerar jag på så sätt att jag inte svarar på deras poster.
3 ABSOLUT. Jag har själv varit där. Idag är jag mer av en free bird som får fler pm från moderatorerna när de varnar mig/bannar mig än att jag har kontakter med andra användare.
4 ABSOLUT. #metoo.
5. ABSOLUT.
 
Ja definitivt. Vissa använder har åsikter som jag inte gillar och däremot inte bryr mig om att besvara alls. Då gäller det mer värderingar än om att jag gillar inte skjortor, bara blusar typ.
Ja.
Nej.
Jag skriver vad jag tycker. Jag tycker inte att tonen här är så hård, däremot är det bra modererat och massa klyftiga människor här som är bra på att argumentera.
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Har ni några på ignorera?
Är det så att vissa håller ihop?
Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
Vi har högt i tak o livliga diskussioner, men väl modererat. Tycker vi har en fantastiskt god stämning för det mesta.
 
Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.
 
Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.
Du ser ju ganska tydligt vilka som är nöjda med modereringen, apropå din tredje fråga i startinlägget.

Jag tycker att moderatorerna nog gör ett bra jobb generellt även om jag tycker att det var bättre skött förr när det också var intensivare trafik och debatter här på det som då hette Vuxna senare Senior. Och att jag tnog ycker att moderatorerna bör ha ett neutralt modereringskonto.
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Haha jepp, självklart :D.

Har ni några på ignorera?
Haha jepp, självklart :D.

Är det så att vissa håller ihop?
Absolut och utan tvekan.

Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
Japp.
 
Ja, jag har flera på ignore.

Det är för min egen själsfrids skull. För att de är puckon, varit vassa mot mig så pass att jag blivit ledsen osv.

Buke är ett diskussionsforum som berikar mitt liv. Det ska inte vara en plats dit jag inte vill gå inför risken att bli ledsen eler väldigt arg.

Jag tror att jag bemöter folk likadant. I alla fall strävar jag efter det. Däremot unviker jag ibland att vara för rak mot människor jag tror mår dåligt. Dvs jag säger sanningen men inte alltid allt.
 
1, Absolut
2, nej även om jag borde
3, Troligen
4, Alltid ärlig,men kan enligt vissa vara vass eller behöva ett filter.:o
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Ja såklart, konstigt vore det väl annars? :)

Har ni några på ignorera?
Jag hade ett par förut men inte nu längre, tyckte det var jobbigare att se ''visa ignorerade inlägg''i botten av tråden och undra vem som skrivit och vad den skrev. De som blev satta på ignore blev det i stridens hetta.

Är det så att vissa håller ihop?
Absolut, på gott och ont.

Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Det tycker jag också, speciellt de som ''håller ihop'' för då får man inte EN avändare på sig och ska försvara sig mot utan istället får man fem.

Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
Ja alltid. Förr i tiden på gamla kontot valde jag ofta att please the masses. Något jag skäms för. Vet jag att något starkt går emot majoriteten av användarna håller jag tyst. Jag är inte här för att bråka, jag vill vara här för att disskutera saker och ha trevligt.

Jag tycker klimatet blivit bättre senaste månanderna när problemen började påtalas, att det var hårt klimat och mobbing etc.
Tror och hoppas folk tänker efter lite mer nu:)
Dock tycker jag det är bra klimat jämfört med många andra forum, även om jag inte har så mycket erfarenhet men ibland händer det att jag klickar mig in på något annat och blir skrämd över hur folk uttrycker sig.

Tycker också översittartonen minskat, puh! :up:

Många här på buke känner väl varandra också? Typ buketräffar och genom hästarna såklart. Så då känner man väl att det faktiskt sitter vanliga människor bakom nicken och tänker lite extra.
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Ja. Jag uppfattar att det finns några få som oftare än andra känner sig manade att nypa till utifrån person snarare än utifrån sak.

Har ni några på ignorera?
Nej.

Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Instämmer.

Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit

Det gör jag när jag väl skriver, men jag självcensurerar ibland och försöker helt enkelt låta bli att skriva i somliga diskussioner (läs: där somliga personer är aktiva).
 
Hur fungerar det med moderatorerna. Jag tycker det är lite konstigt att de inte skall vara neutrala. De är ju med i diskussionerna som vem som helst. Bara nyfiken.
Jag tror och hoppas moderatorerna kan skilja på sina egna åsikter och vad som faktiskt är tillåtet att skriva.
Jag har inte märkt av något speciellt orättvist pga en moderator tyckt ett visst sätt :) Men de är ju också bara mänskliga och inga robotar, vilket är trevligt på sitt sätt
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Ja definitivt.

Har ni några på ignorera?
Det varierar vad jag orkar med, under en lång period hade jag ingen där, nu är det en.

Är det så att vissa håller ihop?
Vet inte, en del kanske kan tyckas hålla ihop i en viss tråd för att de håller med varandra. Men jo, det är nog en del som gör det oavsett ämne faktiskt.

Tycker en del kan vara tuffa i attityden (inte mot mig än)
Håller med.

Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.
Nja, ibland är det inte läge att säga vad jag tycker och vissa användare har lättare att ta illa upp än andra, så där försöker jag väl tänka ett extra varv.
 
Ni som varit här länge har ni vissa ni inte klickar med?
Ja, några stycken

Har ni några på ignorera?

Nej

Är det så att vissa håller ihop?

Några

Går du alltid efter vad du tycker när du svarar i trådar oavsett vem som skrivit.

Ja självklart
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
0
· Visningar
2 214
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 356
Senast: Linn-Nora
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 313
Senast: Nepenthe
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
764
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp