Ignorera tråd borta?

För mig syns det alternativet som vanligt.
E1C677F7-96CF-43FB-B0B9-D5D05AA49C01.png
 
Kan inte hitta funktionen ignorera tråd längre, är den borttagen?
Jag kan tänka mig att du tänker på den ignorera-länk som fanns i listan med trådar, under ett forum.

Tilläggsprogrammet som hanterar denna funktionalitet har valt att ta bort den länken som standard, men det går att välja att visa den igen.

Vad tycker du och alla andra skall jag lägga in den igen?
 
Jag kan tänka mig att du tänker på den ignorera-länk som fanns i listan med trådar, under ett forum.

Tilläggsprogrammet som hanterar denna funktionalitet har valt att ta bort den länken som standard, men det går att välja att visa den igen.

Vad tycker du och alla andra skall jag lägga in den igen?

Ja, det fanns liksom en "ignorera tråd" man lätt kunde trycka på under berörd tråd.
Uppskattade den mycket!
 
Gärna! Saknar också funktionen, brukar klicka det direkt när jag ser trådar/nyheter som berör ämnen jag mår dåligt av (exempelvis djurmisshandel). Är skönt att slippa gå in och råka läsa mer information som fastnar i huvudet.
 
@Gunnar tar min fundering i denna tråd eftersom det berör ignorering.
När jag har satt en användare på ignore så innebär ju det att allt den användaren gör ignoreras, även hela trådar som den användaren skapat.
Kan jag komma runt det på något sätt? Jag vill kunna se alla trådar (utom de som jag själv har satt på ignore), även om min ignorerade användare skapat dom.
 
@Gunnar tar min fundering i denna tråd eftersom det berör ignorering.
När jag har satt en användare på ignore så innebär ju det att allt den användaren gör ignoreras, även hela trådar som den användaren skapat.
Kan jag komma runt det på något sätt? Jag vill kunna se alla trådar (utom de som jag själv har satt på ignore), även om min ignorerade användare skapat dom.
Vad jag vet är det inte möjligt att ordna på annat sätt än att sluta ignorera användaren. Annars blir det lite som att ha kakan och äta den.
 
@Gunnar, mer på temat "ignorera". Jag har ett tråd-prefix som jag ignorerar då jag tidigare tyckte att det tog för mycket plats överallt. Nu ville jag kolla om det fanns något intressant där ändå, MEN jag kan inte på något sätt ta bort det. Hur sjutton gör man? Under listan med prefix där jag kan välja vad som ska ignoreras så finns den inte med, så jag kan inte välja att ta bort krysset ur den rutan tex.
 
@Gunnar, mer på temat "ignorera". Jag har ett tråd-prefix som jag ignorerar då jag tidigare tyckte att det tog för mycket plats överallt. Nu ville jag kolla om det fanns något intressant där ändå, MEN jag kan inte på något sätt ta bort det. Hur sjutton gör man? Under listan med prefix där jag kan välja vad som ska ignoreras så finns den inte med, så jag kan inte välja att ta bort krysset ur den rutan tex.
Om jag förstår dig rätt finns prefixet du tidigare ignorerat inte med här:
https://www.bukefalos.se/account/preferences#ignore_prefixes

Du får gärna återkomma med vilket prefix det är, om du vill kan du ta det via PM.

Kanske det tagits bort eller bytt namn. Om du ignorerar flera prefix kan något av de innehålla det du tidigare ignorerat. Jag skulle dock väldigt gärna få reda på vilket prefix det är för att utesluta eventuella generella fel.
 
Lustigt, för dig är den på en annan plats, så som det var förr för mig. Nu klickar jag ignorera av misstag HELA TIDEN då jag vill klicka gå till första olästa.. Visa bifogad fil 79663
Tilläggsprogrammet som ger möjligheten att ignorera trådar anser att knappen skall ligga där, jag har tidigare flyttat den, men det kan ställa till lite problem varför jag denna gång valde att låta den ligga kvar.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan alla lärt sig leva med förändringen.
 
Tilläggsprogrammet som ger möjligheten att ignorera trådar anser att knappen skall ligga där, jag har tidigare flyttat den, men det kan ställa till lite problem varför jag denna gång valde att låta den ligga kvar.
Förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan alla lärt sig leva med förändringen.
Jo inga problem, det var inte menat som något som borde ändras.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Entourage
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 313
Senast: SkorpSmulan
·
Utrustning Hej Alla Har försökt googla, Söker info om just thule transporterna, Vad är skillnaden på 135 och 150 ? Jag skulle vilja hitta en som...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: SiZo
·
IT & mobiler Hej! Efter uppdateringen på Apple Watch så har det försvunnit den där symbolen som man trycker på för att en telefon ska plinga till...
Svar
2
· Visningar
514

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp