IKEA katalogen

Folri

Trådstartare
Spar den för den kommer att vara värd mycket pengar i framtiden. Katalogen kommer att försvinna men innan dess ger man ut en sista utgåva
 
Tror helt ärligt inte att det drar mer kunder, Ikea handlar man på för att det är smidigt, man vet vad man får inte för att få en shoppingupplevelse.
Det nya är ju att man ska kunna se varor från olika vinklar, vrida och vända. Se bra vad som skett på bilsidan sen pandemin började. Nu kan man köpa en ny bil via dator, mobil och man kan vända o vrida och gå in i bilen virtuellt. Kolla på google map där man går på gator och kan vrida o vända på sig och betrakta omgivningarna. Det är ju detta som är framtiden. Webbshop är ju gammalt
 
Det nya är ju att man ska kunna se varor från olika vinklar, vrida och vända. Se bra vad som skett på bilsidan sen pandemin började. Nu kan man köpa en ny bil via dator, mobil och man kan vända o vrida och gå in i bilen virtuellt. Kolla på google map där man går på gator och kan vrida o vända på sig och betrakta omgivningarna. Det är ju detta som är framtiden. Webbshop är ju gammalt
Åh men du prova att gå in på Ikeas hemsida, vi andra använder redan den och det går att se möblerna ur de flesta synvinklar och finns massor av information som hjälper en i ens köp. Att bilfirmorna har kommit ikapp är ju bra dock. Affärer är också gamla, ändå fungerar de. Det finns liksom ingen efterfrågan på VR shopar, det är redan ute. Det fanns en kort period, inte IKEA men andra företag och nej köparen är inte intresserad av det.
 
Avskyr kataloger. Bara dryga att bära till återvinningen. Kommer inte att sakna dem.

Surfar hellre på nätet och telefonen väger mycket mindre :D
 

Liknande trådar

Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
248
Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 754
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 100
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 426
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp