IKEA Örebro restaurangen?

strawberrysylt

Trådstartare
Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)
 
Hittade ingen info på sidan, så frågar allsmäktige Buke.
Jo, tidigare vet jag att man var tvungen att gå genom hela affären på IKEA i Örebro för att komma till restaurangen. Är det likadant fortfarande?
Vi ska bila och hade tänkt äta där, men inte om det fortfarande är så vansinnigt.

Tack på förhand :)
Det gäller fortfarande! Var där för någon månad sedan. Det finns ju lite genvägar så att det går snabbare att ta sig igenom :)
 
Finns det något Ikea där man inte behöver gå igenom butiken för att komma till restaurangen?

En liten fundering jag fick 🙂
I Sundsvall går man uppför stora trappan, sedan vänster om man ska till möbelavdelningarna eller höger om man ska till restaurangen. Restaurangen öppnar tidigare än varuhuset öppnar.
 
Örebro är rätt krångligt Ikea tycker jag om man bara ska till restaurangen 😅 Var där senast i måndags. Men visst går det att gena lite men nja hade valt något annat ställe för att äta om man har bråttom 😉
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 454
Senast: Lobelia
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
583
Senast: Anna-Bella
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
460
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 402
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp