Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Ikonen är borta!

har du bytt drivrutiner kanske? eller ändrat något annat på senare tid?

nåväl, gå in på kontrollpanelen -> ljud *någonting* och sedan, lite beroende på vad du har för ljudkort och sådant så finns det där någonstans en kryssruta med valet att ha ikonen där i taskbaren (som den heter på snygg svengelska, aktivitetsfältet, tror jag man kallar rutan på svenskt windowsnerdfackspråk)

Lorelie

Trådstartare
Tack för hjälpen =) Nu sitter den där nere igen =)

Jag har volymknappar på tangentbordet och ingenting på högtalarna, det är helt värdelöst med knapparna... Antingen är det alldeles för högt eller så är det inget ljud alls... Mycker mer praktiskt att ändra direkt på ikonen...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6453 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hemmet Min soffa (förutom att jag inte får på överdraget på divanen) är i ganska risigt skick. Den är kanske 12 år gammal och två katter i rad...
Svar
9
· Visningar
333
Bukefalos Vart 17 har det tagit vägen, borta nu? Inte hängt här på länge så får väl skylla mig själv men vorevore roligt om bilderna finns kvar.
Svar
2
· Visningar
211
Kropp&Själ Vaccinerade mig igår, första sprutan. Fick Astrazeneca (nu hur det stavas) och jag har så ont i kroppen att jag kryper ur skinnet snart...
Svar
12
· Visningar
1 008
Övr.Katt Hej Alla Vi har en hankatt som har börjat komma en del till oss. Katten är en mycket välmående herre skygg för oss folk. Han kissar...
Svar
7
· Visningar
700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar