Ikonic Light dressyr?

ako

Trådstartare
Någon som har erfarenhet av denna sadel? Ev behöver vi framöver en ny dressyrsadel till vår ponny, swb/ welsh med platt rygg och inte så mkt manke och ikonic sägs kunna passa. Ser på bild ut som en trevlig sadel till bra pris och med lite kortare kåpa vilket är positivt i vårt fall.
 
Någon som har erfarenhet av denna sadel? Ev behöver vi framöver en ny dressyrsadel till vår ponny, swb/ welsh med platt rygg och inte så mkt manke och ikonic sägs kunna passa. Ser på bild ut som en trevlig sadel till bra pris och med lite kortare kåpa vilket är positivt i vårt fall.
Jag har inte ridit i ngn dressyrsadel men deras hoppsadel var så hård och gnisslig så jag inte heller är sugen på att testa…
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som vet skillnaden på dessa två- eller är det samma och vissa inte använder hela namnet? Och har någon erfarenhet av dem? Är i...
Svar
0
· Visningar
381
Senast: ako
·
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
839
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
11 990
Utrustning (Lägger in bilder längst ner) Har haft denna sadeln i ett år nu, vet inte exakt vad den heter men det är någon lippo smart grej i...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 702
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp