Illustrator.

Sorbe

Trådstartare
Jag ska göra ett skolarbete i Illustrator. Valfritt vad jag ska göra. Har knappt jobbat med programmet alls så vet inte riktigt vad jag ska göra för något. Skolarbetet är för att visa att jag gjort något i programmet.

Förslag?
 
Sv: Illustrator.

Räcker det med att vektorisera en bild o göra din egen clip-art typ?

Du tar ett foto och skär ner på färgerna så du har 3-6 färger kvar, sen importerar du den till illustrator o gör en kopia
 
Sv: Illustrator.

Kan prova det! Tack!

Annars kanske man kan göra en egen logga? Typ "förvränga" något typsnitt och göra om det?
 

Liknande trådar

Fritid Hur gick ni till väga? Jag har gett Photoshop ett antal halvhjärtade försök genom åren och sitter nu och försöker lära mig...
Svar
13
· Visningar
788
Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 876
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
305
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Jobbar som timvik idag men får knappt några timmar alls, så ekonomin är ju katastrof. Det har varit jättemycket strul från start med...
2
Svar
30
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp