Imorgon är det tävlingsdax!

K

KaZa

Får se hur det kommer gå. Själv har jag en :devil: huvudvärk och febern är på gång. :( Är lite nervös för ställandet, har sedan sista tävlingen ( 1½ v sedan) lärt om henne från handtecken till kommando-ord. Ja ja vi får se :smirk: Bara hoppas att hon är lika laddad som hon var sist.

Trött KaZa som snart ska ta vovven och natti natta. :smirk:
 
Lycka till!!
:)Försök att inte vara för nervös, det är bara ni två som räknas. :)
 
Första gången jag tävlade i år var jag så nervös så jag tror tom domaren hörde mina knän klappra. :crazy: Ska skaffa knäskydd att dämpa ljudet med imorgon. :angel:
 
Tur att min nya valp bara är 12 veckor, behöver inte ens tänka på att tävla än...
Jag blir tom nervös av "träningstävling" i agility.
Då är man mesig :crazy:
 
Åh vad roligt!!! Längtar tills jag kommer igång igen efter valparna blivit avvanda...

Du får rapportera hur det gick!
 
Hm... rapport..tja vi får se. :D Jag kanske helt enkelt sjunker genom jorden där ute på apellplan.

Äsch, det kommer nog gå jättebra! :crazy: *försöker tänka positivt*
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 381
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 321
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
14 308
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp