imorgon....

R

Rallebralle

ska marrakech på parning.....
åhh,vad jag kommer att sakna honom... :crazy:
fast jag hoppas att det blir många fiiiiina ungar! :D

R

Rallebralle

nope....tycker du inte att jag har katter ,o framförallt abessinier, så det räcker..... :smirk:
Jag har ju en blå hona från hans första kull,som ska gå i avel om ett år.hon är ju bara bebis. :D

i "min" kull så blev det bara två ,men han parades med en sorrelhona och fick 4 ungar ,alla viltfärgade.
så sammanlagt har han fått 5 vilt o en blå. :love:

dete är fö. två honor som står på kö för parning,p-pillerna är släppta o de väntar bara på löp. :)
men den som bokade in sig först gick i löp i förgår...så de hämtar honom i morgon.

åhhh, vad han kommer att bli glad...hahahahhahahhah
dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd... :smirk:

D

Dean

dessutom så är hon rutinerad avelsbrutta så hon gör väl inget motstånd...

Hahaha vad kul det lät.
Men visst är det lite hallick liknande verksamhet när man ska para djur ;)

Förreten så kan man väl aldrig ha för många katter, eller :D

R

Rallebralle

Yheeee....baby,and i´m the pimp... :cool:

det är ju jag som får stålarna..... :devil:

inte när man gosar men när man ska rensa alla lådor.... :smirk:

R

Rallebralle

raggarballen.... :rofl: :rofl: :rofl:

han lär ju "rapa" henne rätt fort om hon inte är villig! :devil:

såb e han ,min lille gökaraby! ;)

Haha, min väluppfostrade pojke rapar aldrig! Han viskar små söta ord i öronen på dem, mumlar: Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här... :angel: :rofl:

D

Dean

Han kör alltså den "fula" stilen och lurar brudarna.

"Kom nu gumman, jag ska bara klia dig lite i nacken här..."
...sen fixar han in den fort som ögat innan hon hinner reagera. Jag vet allt hur killar fungerar :D

R

Rallebralle

Marre släpar omkring på kastraterna oxå...i nacken.....i brist på löphona.... :smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
1 528
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Vi har problem med att Miss Li plockar in grodor, ibland flera varje dag. Hon bär dem försiktigt i munnen så som jag tänker mig att...
2
Svar
33
· Visningar
2 397
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
770
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp2023
  • Kattsnack 10
  • Oro för varg