Imponerande hårsvall på 80 åring.

Monifa

Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22941931.ab

carl4.jpg


Vad tror ni är hemligheten bakom denna täta kalufs? Och hur har han klarat sig utan gråa hår?

Skämt å sido. Jag är nyfiken på hur man vid 80 år väljer en peruk som skulle passa bättre på någon som är hälften så gammal. Tror man att ingen ser eller skiter man i vilket och använder den som en mössa mer?

(och ja. Han får självklart använda vilken peruk han vill bara han känner sig fin. Men jag hoppade ganska högt när jag klickade in på artikeln :o :angel: :rofl:)
 
Min Mamma är 80 år och har inga gråa hår.
Min svärfar hade en redig kalufs hela sitt 85-åriga liv.
Det borde kunna råka hända samtidigt.
 
Min Mamma är 80 år och har inga gråa hår.
Min svärfar hade en redig kalufs hela sitt 85-åriga liv.
Det borde kunna råka hända samtidigt.

Klart det händer. Antog att ironin var tillräckligt tydlig för att förstås.

Min mormor är snart nittio och har massa hår. Först på senare år det börjat komma gråa stänk.

Men Carl Lagercrantz frilla ser väldigt oäkta ut. Bildgooglar man har hans krull vart rakt ibland också :D
 
Ser lite ut som om Felix Herngren lånat ut peruken han hade när han gjorde Dan Bäckman. :love:

(Först trodde jag det var nån parodi på Trump, bilden ser helt ihopklippt ut.)

Men käck herre, och bra initiativ! :up:
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22941931.ab

carl4.jpg


Vad tror ni är hemligheten bakom denna täta kalufs? Och hur har han klarat sig utan gråa hår?

Skämt å sido. Jag är nyfiken på hur man vid 80 år väljer en peruk som skulle passa bättre på någon som är hälften så gammal. Tror man att ingen ser eller skiter man i vilket och använder den som en mössa mer?

(och ja. Han får självklart använda vilken peruk han vill bara han känner sig fin. Men jag hoppade ganska högt när jag klickade in på artikeln :o :angel: :rofl:)


Han kämpar för att kvinnor ska få representera sina familjer i riddarhuset, och för att få krav på varannan damernas. Tycker han ska ha massa beröm!

Angående frisyren håller jag med @Energi mfl.


Har aldrig fattat fixeringen vid Donald Trumps hår heller - det viktiga är väl huruvida USA väljer en krigshetsare misogyn rasist till president, inte hur Trump har sitt hår?
 
För mig får han se ut som han vill.
Jag tycker i såna fall ämnet i artikeln är intressantare att diskutera.
JA! Låt folk se ut som de själva vill.

Jag blir så innerligt trött på att människors kompetens och ärende ska bedömas efter utseende, kläder och frisyr. För ett tag sedan var det Isabella Lövin som fick en släng av sleven.

Jag färgar håret för att jag vill. Ingen kommenterar det.
Låt offentliga personer göra detsamma utan kommentarer.
 
Jag har inte kommenterat innehållet i artikeln. Vet inte varför parallellen dras att jag fnittrar åt hans peruk och då tycker jag självklart att det han gör är något dåligt. Sluta dra egna slutsatser.

Det jag undrar är varför man inte skaffar sig en peruk som är mer tidsenlig. Om det är viktigt med hår på huvudet varför skaffar man sig inte en peruk som skulle kunna vara ens egna frilla?
 
Jag har inte kommenterat innehållet i artikeln. Vet inte varför parallellen dras att jag fnittrar åt hans peruk och då tycker jag självklart att det han gör är något dåligt. Sluta dra egna slutsatser.

Det jag undrar är varför man inte skaffar sig en peruk som är mer tidsenlig. Om det är viktigt med hår på huvudet varför skaffar man sig inte en peruk som skulle kunna vara ens egna frilla?
Det kan väl bara han svara på?
 
JA! Låt folk se ut som de själva vill.

Jag blir så innerligt trött på att människors kompetens och ärende ska bedömas efter utseende, kläder och frisyr. För ett tag sedan var det Isabella Lövin som fick en släng av sleven.

Jag färgar håret för att jag vill. Ingen kommenterar det.
Låt offentliga personer göra detsamma utan kommentarer.
Ja vad är det med utseendet som gör att folk är så snabba med att döma? Visst det är det första man ser... Men det är intressant. ..
 
Jag har inte kommenterat innehållet i artikeln. Vet inte varför parallellen dras att jag fnittrar åt hans peruk och då tycker jag självklart att det han gör är något dåligt. Sluta dra egna slutsatser.

Det jag undrar är varför man inte skaffar sig en peruk som är mer tidsenlig. Om det är viktigt med hår på huvudet varför skaffar man sig inte en peruk som skulle kunna vara ens egna frilla?
Jag tycker det varit mer intressant om du kommenterat artikeln.
Det är väl ingen här som vet varför han valt peruken? På samma sätt som jag inte vet varför du valt tex dina kläder.
Men varför är det intressant att veta varför han valt den peruken?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp